wtorek, 29 stycznia 2019

Promień światła - Nohoval Cove

Podczas ostatniego pleneru fotograficznego 
odwiedziłem dwa miejsca w Hrabstwie Cork - Irlandia.
Zdjęcie z zachodu słońca już pokazywałem,
teraz czas przyszedł na poranek. 
Miejsce które fotografowałem o poranku nazywa się
Nohoval Cove
Jest to zatoka otoczona skałami, a do tego
z klifu można podziwiać łuk skalny.
To też dla niego właśnie przyjechałem w to miejsce,
aby fotografować wschód słońca.
Okres zimowy to najlepszy czas właśnie aby tu zawitać,
później już światło ucieka!
Zapraszam


Nikon D800 + Nikon 18-35mm

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę strasznie. Sama jestem zafascynowana fauną i florą na tamtych terenach i bardzo chciałabym się tam wybrać sama coś uwiecznić, ale niestety jak na razie mi bardzo daleko do tych marzeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń