środa, 23 maja 2018

Pierwsze próby z Tamron SP 150-600mm f/5-6.3 G2

Jestem po pierwszej wizycie w rezerwacie i mimo ogromnych chęci,
pogoda jak i ptaki zbytnio nie dopisały.
Oczywiście nie zniechęcam się, zastanawiam się dlaczego ptaków nie było?

Z tego co zaobserwowałem, miałem przypływ i część ptaków była dość daleko 
co może być inaczej przy niższej wodzie.
Dodatkowo wiał dość silny wiatr i jego najbardziej obwiniam za brak ptaków,
które mogły się pochować.

Na pocieszenie napiszę że aż tak całkowicie pusto nie było!
Pierwsze próby z Tamronem SP 150-600mm f/5-6.3 G2 się odbyły.

Oczywiście nie nastawiałem się na jakieś mega zdjęcia,
najpierw chciałem zobaczyć jak się pracuje na takich ogniskowych 
i co to te 600mm  ;)

Oczywiście nie znam się na ptakach i problemem jest również odnajdywanie ich nazw :)
Sami widzicie ile ciekawej nauki jest w wszystkim - ja już nie mogę się doczekać kolejnego pleneru!

Świergotek Łąkowy

Rybitwa rzeczna




Wrona siwa


Pliszka siwa

Jedno zdjęcia ogólne rezerwatu z widokiem na Port w Dublinie.

Zdaję sobie sprawę że zdjęcia może nie są jakoś spektakularne,
jednak to było zapoznanie się z Tamronem.
Powiem że na 600m. jak na strzelnicy, lufa lata jak szalona ;)

Za jakiś czas, będzie można porównać pierwsze zdjęcia 
zrobione Tamronem do następnych.
To daje pogląd na doświadczenie, czy się człowiek uczył - czy też nie ;)
Wszystkie zdjęci zrobione z ręki - było ciężko!

5 komentarzy:

  1. Dzisiaj próbowałam uchwycić ptaki w locie i mi się nie udało, także podziwiam Ciebie i Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja dopiero zaczynam więc można powiedzieć że się udało ;)

      Usuń
  2. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką SIGMY 150-600 SPORT i nie narzekam, choć rozdzielczość mogłaby być nieco lepsza. Zapraszam do mnie, tam można pooglądać rezultaty współpracy z Sigmą. Choć czasami bywa trudno, to coś tam się czasami też udaje. Teleobiektywy z taką rozpiętością ogniskowych są trudne. Moja Sigma do tego jest bardzo ciężka, więc rzadko ruszam się bez monopodu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wpis, wspaniałe fotografie!
      Przyznam że przez ten ciężar Sigmy, wybrałem Tamrona.

      Usuń
  3. Przy takiej ogniskowej ciężko ustrzelić ostre zdjęcia ... tym bardziej brawa dla Ciebie za ostrość ! :)

    OdpowiedzUsuń