poniedziałek, 21 maja 2018

Czas na poszerzanie horyzontów - Fotografia PRZYRODNICZA

Nie lubię się szufladkować, jak i stać w miejscu.
Postanowiłem o poszerzeniu swoich horyzontów fotograficznych 
o dziedzinę fotografii przyrodniczej.

Uwielbiam odkrywać i uczyć się nowych rzeczy, 
ale trochę zbliżonych do tych które już znam.
To daje mi szersze spektrum wiedzy 
i spojrzenia na fotografię.

Zaczynając od fotografii krajobrazowej, 
następnie uznałem odkrywanie fotografii analogowej
za coś co da mi totalnie inny punkt widzenia - i tu się nie pomyliłem ;)

Teraz przyszedł czas na fotografię przyrodniczą.
Zawszę z wielkim zawzięciem podglądałem zdjęcia 
przyrodnicze i gdzieś zawsze tego chciałem spróbować.
Teraz już postanowione!

Do swojej pasji fotograficznej chcę dodać więcej 
zdjęć zwierząt.

Na początek zaczynam od Tamrona SP 150-600mm f/5-6.3 G2,
może to jak z motyką na słońce?


Jednak z doświadczenia wiem, jeżeli coś trudniej przychodzi 
tym bardziej trzeba się postarać - a za tym idzie też doświadczenie!
Oczywiście którego obecnie nie mam, w tej dziedzinie!

Nie ukrywam, że miejsce w którym mieszkam mogę fotografować ptaki do woli!
Nie muszę jeździć setki kilometrów fotografując krajobrazy,
wystarczy 5min jazdy samochodem od domu na Bull Island 
gdzie znajduję się rezerwat przyrody.
Nie trzeba maskowania, czy też czatowni - wszystko masz z drogi jak na dłoni :) 
Oczywiście w okolicy jest wiele podobnych miejsc, a ptaki migrują i zawsze można 
jakieś inne gatunki sfotografować!

Tyle na początek - jest postanowienie, teraz trzeba uczyć się i działać!

1 komentarz: