piątek, 12 września 2014

Dunluce Castle

Odwiedzając Irlandię Północną, 
nie ma takiej możliwości aby nie odwiedzić tego miejsca.
Samotnie osadzony "Dunluce Castle" na skale, prezentuję się pięknie
 w okolicznym krajobrazie.

Od jakiegoś czasu obserwowałem zdjęcia z tego miejsca i bardzo chciałem mieć podobne we własnym stylu w portfolio.

Pora roku i dnia, nie przypadkowo wybrana!
W okresie letnim można fotografować zamek o zachodzie słońca, gdzie światło rozchodzi się po okolicznych skałach. Zimą nie udało by mi się tak złapać światła, słońce było by za zamkiem schowane. 
Dodatkowo, sprawdziłem czy będę miał odpływ.
 Fale oceaniczne podczas przypływu, nie pozwoliły by mi się dostać 
w to miejsce z którego właśnie fotografowałem.

Warto przed wyjazdem sprawdzić, jak się nam wszystko ułoży - aby nie bylo niespodzianek lub kłopotów.

Zapraszam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz