poniedziałek, 20 stycznia 2014

Z okiem wieloryba

Obserwując niebo w ciągu dnia, 
zauważyłem że chmury się ciekawie układają i może warto by było to uwiecznić w fajnym miejscu.

Postanowiłem jechać do Parku Narodowego Wicklow, 
szukałem tym razem innego miejsca od tych które już mam w swoim portfolio.
Po przyjeździe, widać było że w głębi gór śnieg leży na szczytach.
Postanowiłem więc zaryzykować i jechać jak najbliżej szukając ciekawego miejsca.
O tej porze roku nawet w takich niskich górach, warunki drogowe mogą być fatalne
 - dodam że tam nikt nie odśnieża dróg by były przejezdne!
Kierując się od Sally Gap w stronę Glendalough, po paru kilometrach pokazał się piękny widok.
Zacząłem szukać jakiegoś miejsca, gdzie można by było się rozstawić ze sprzętem i uwiecznić ten wspaniały widok.

W tym miejscu ogólnie nie ma nic ciekawego na pierwszy plan w kadrze, postanowiłem więc założyć   odpowiednie buty i ruszyć w górę gdzie z drogi widziałem parę skał.
Po błotnistym spacerze do miejsca, zaskoczyło mnie oko namalowane na tej dużej skale!
Pierwsza myśl, @#%$ wandale jednak po namyśle postanowiłem ten akcent wandalizmu wykorzystać  w kadrze jako tytułowe "oko wieloryba"

Statyw rozłożony, ustawienia w aparacie:
 f14/ ISO 200/ 49sek. i szeroko jak się da.
Użyłem dwóch filtrów pełnych ND0.6 i ND500, oczywiście taki czas uzyskałem kontrolując samemu czas w ustawieniach "Bulb"

Kliknij by powiększyć



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz