czwartek, 27 lutego 2020

Latarnia Hook Head

Jeden z ostatnich sztormów, które nawiedziły Irlandię
dawały wspaniały pokaz siły natury!
Latarniana morska Hook Head - Irlandia

Może nie wygląda, ale zdjęcie było dość wymagające aby je wykonać!
Ogromne fale dochodziły do miejsca w którym jestem, 
poniżej widać jeszcze pianę.
Aby wykonać zdjęcie, "biegałem" (jak można biegać po mokrych kamieniach?) to może szybko i uważnie się przemieszczałem, aby się nie wywrócić i nie zostać zabranym przez fale!
Liczyłem fale (ponieważ co 8-10 zaczynają być większe z 1-2 i odpuszcza) 
Jest to dość ważne, aby nie narobić problemów!
Stawiałem na ślepo statyw i tylko starałem się złapać poziom i dwa zdjęcia zrobione,
no i w nogi bo fale szły!
Wiem, nie wygląda tak jak w opisie.
Ale wówczas zdjęć nie robiłem bo uciekałem ;) 

1 komentarz:

  1. Zdjęcie jest zachwycające. Piękne ujęcie, cudowne barwy i ta tajemniczość. Genialne. :)

    OdpowiedzUsuń