poniedziałek, 17 czerwca 2019

Przerwa od normy - Udana! | Foto warsztaty

Ostatniego weekendu organizowałem warsztaty fotograficzne,
które nazywałem "Przerwą od normy".
Zabrałem ze sobą małą grupę ludzi Irka, Sławka - niestety Marcin musiał z przyczyn osobistych odpuści, nie przejmuj się ;)

Wyjazd był na maksymalnie cztery osoby, 
aby można każdemu poświęcić uwagę.
Jechaliśmy na małą wyspę Saltee , gdzie fotografowaliśmy 
morskie ptaki i następnie przemieszczaliśmy się w inne miejsce
aby zakończyć dzień z krajobrazem.

Widząc uśmiechy na twarzach chłopaków, uświadomiło mnie 
że wszyscy trafiliśmy w dobre miejsca!

Dziękuję za zaufanie chłopaki - miło było poznać wspaniałych ludzi!

1 komentarz:

  1. Mam w planach odwiedzić tę wyspę w trakcie wakacji w Irlandii. Już nie mogę się doczekać uwielbiam takie miejsca. Na bieżąco sprawdzam kantor internetowy, żeby sprawdzić kurs euro. Czekam na odpowiedni moment i ruszam w drogę.

    OdpowiedzUsuń