środa, 24 kwietnia 2019

Zaczynam FOTO warsztaty

Zaczynam serię małych, wręcz kameralnych foto warsztatów
które są skupione na tobie - a nie na grupie!

Moje podróże fotograficzne, to część mnie i unikalnych miejsc.
Będzie mi miło, gdy pokażę Ci jak wyglądają te unikatowe miejsca.
Przygotuj się na przerwę od normy - spontaniczny wyjazd,
pełen przygód w dużym rozmiarze!
Zrobię wszystko, aby dotrzeć do najlepszych miejsc w najlepszym momencie.
Moje podróże są zawsze pełne wyjątkowych miejsc, a przedstawienie mojego stylu fotografii może dać Ci motywację na zrozumienie pasji.
Niezależnie od tego czy jesteś profesjonalnym fotografem lub pasjonatem amatorem, pozwól że pokażę Ci dlaczego podróż ze mną może być najlepiej spędzonym czasem.
Pierwszy wyjazd jest na wyspę ptaków.

 :: Saltee Islands - Wyspa ptaków ::

Pozwól że zabiorę Cię na dzień pełen przygody z naturą, na małej wyspie Saltee w Irlandii. Podczas tej podróży będziecie mieć możliwość podglądania jak i fotografowania ptaków morskich (Maskonur, Nurzyk, Głuptak, Alka) w ich naturalnym środowisku na wyciągnięcie ręki.

Po więcej zapraszam do linka >>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz