piątek, 16 listopada 2018

Flickr - usunie zdjęcia!

Jak wszyscy wiemy Flickr, to darmowy portal 
do dzielenia się swoimi pracami.

W darmowym pakiecie otrzymujemy 1T przestrzeni dyskowej,
co zadowala wszystkich - do tej pory!
Owszem jest możliwość wykupienia konta PRO, 
ale jak mamy tyle darmo - to nie zawsze to PRO chcemy mieć.

JAKIE ZMIANY?

Od nowego roku DUŻA zmiana, wszystkie darmowe konta zostaną zachowane.
Jednak zostaje ograniczona liczba opublikowanych zdjęć na portalu.
Wydaje mi się że może być dość duże poruszenie w sieci, 
taka przestrzeń może być wykorzystywana do linkowania zdjęć na różnych portalach i blogach!

Właśnie BLOGACH!

 Flickr zredukuje liczbę zdjęć na darmowych kontach do 1000 zdjęć!
Owszem można zachować zdjęcia, jeśli wykupimy za 6$ miesięcznie abonament.

Szykuje się trochę zamieszanie lub pustka na blogach
i mam podobny dylemat!

Zazwyczaj korzystając z Flickr linkowałem swoje zdjęcia ,
na moich blogach. 
Od ładnych kilku lat to świetnie działało, a teraz część zdjęć z bogów zniknie!
 Jeżeli zdjęcia znikną na kilku postach, to sprawę można naprawić.
Ale bloga nie mam od wczoraj, tylko już parę lat i teraz jest problem!

Nie wiem czy wszystko wyczyścić i zacząć od nowa, czy zostawić?
Będzie dużo postów bez zdjęć i co tu robić??


 

1 komentarz:

  1. Wczoraj zostałem z ręką w nocniku. Nie mam nic. Szkoda. Poszło trochę fajnych zdjęć. Dla mnie fajnych. Nic to, przeżyję

    OdpowiedzUsuń