sobota, 17 czerwca 2017

Parę gadżetów do Vloga

Jakiś czas temu, postanowiłem założyć kanał na YouTube.

Moje założenie odnośnie kanału to,
pokazywanie miejsc w których fotografuję jak i troszkę edycji zdjęć.
Nie zakładałem że znajdę jakichkolwiek odbiorców,
może i w obecnej chili nie jest jakaś to ogromna liczba!
Ale po mału 1800 ludzi zainteresowało się,
tym co pokazuję na tym kanale.

Ostatnio i nie ukrywam że sam to zauważałem, 
dość dużo uwag dostawałem odnośnie audio w filmach.

Pojawiły się środki i postanowiłem wzbogacić
mój kanał jakością audio :)

Wysłuchałem głosu ludu!

Pojawił się u mnie rejestrator dźwięku i mikrofon do klapy kurtki.


Zoom H1 + mikrofon ETM-006

Ostatnio testowałem zestaw i o to tego efekty.

Tu znajdziecie oryginalne nagranie z urządzenia:
a tu ten sam utwór po edycji

Dodam, że nie znam się na edycji dźwięku.
Ale wydaje mi się że po edycji lepiej to wyszło.

Co myślicie wy?


Już nie mogę się doczekać, jak będzie się zestaw sprawował w plenerze.

2 komentarze:

  1. U mnie audio to swoista pięta achillesowa - też przymierzam się do Zoom H1, ale jeszcze nie zdecydowałam. Niestety, nie mogę odtworzyć nagrań, coby porównać :( Zresztą, edycja audio też do najprostszych nie należy - u mnie raz jest bardzo dobrze, raz zło i niedobro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jak jest, to słychać ;) Ale warunki zazwyczaj dedykowały o jakości audio.
    Nie wiem czemu nie działają linki, sprawdzałem wszystko ok.

    OdpowiedzUsuń