niedziela, 15 grudnia 2013

Fuji Neopan Acros 100 - czyli spacer z analogiem.

Kolejna rolka z analoga zrobiona - nr.6 .
Film czarno-biały zakupiony eksperymentalnie, 
tym razem padło na Fuji Acros 100.
Fotografia czarno-biała mało mnie pociąga,
 choć w specyficznych warunkach czasami daje wspaniałe efekty!
Przy tej rolce, zrobiłem spacer po Dublinie i 15 klatek momentalnie było zapełnionych!

Większość zdjęć była wykonana przy pomiarze światła ogólnym, lecz kilka zdjęć chętnie spróbowałem wykonać "Systemem Strefowym - (SS)" tam gdzie słońce zaświeciło.

Przyznam że tym razem zadowolony jestem z naświetlania, 
tyle że warunki w jakich wykonywałem te zdjęcia były mało wymagające
- środek dnia!

Kliknij na zdjęcie aby wyświetlić galerię.
Dublin
(SS) Mierzone Spotem na moście strefa 5, przeniesione do strefy 6.
Czyli jaśniej o jedną działkę.

Dublin
Dublin

Dublin

Dublin

Dublin

Dublin
(SS) Mierzone Spotem na najjaśniejszym budynku po prawej strefa 5, przeniesione do strefy 7.
Czyli jaśniej o dwie działki.

Dublin

Dublin

Dublin

Dublin
(SS) Mierzone Spotem na najciemniejszym miejscu na ścianie budynku po prawej strefa 5, przeniesione do strefy 3.
Czyli ciemniej o dwie działki.

Dublin

Dublin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz